15 Aralık 2015 Salı

CİVCİVLİ HIRKA

civcivli bebek örgü hırkabebek örgü hırka
Civcivli  bebek hırkasını öncelikle arkasından 78 ilmekle başlıyoruz.14 sıra haroşa örüyoruz. Son sırasında .6 ters 6 düz giderek sırayı tamamlıyoruz.arkadan tekrardan tersi ters düz kısmını düz örerek 6 tane civciv yeri ayırarak o sırayıda tamamlıyoruz.gelelim civciv şeklini çıkarma noktasına …yeniden düz yerinden başlayarak altı tane düz örüp altı ters örgünün aralarınadan artırarak ters olan yerleri 12  ilmek haline getirerek o sırayıda tamamladım .arkadan tekrardan düzleri düz tersleri ters ördüm. Tekrar düz kısmına gelip altı tane düz bölümünü  örüp örnek kısmının altı tanesini şişden çıkarark yer değiştidim  değiştirdiğim ilmekleri örerek civcivin ayak kısmının bir bölümünü tamamladım diğer bölümünü ise ters yönde  değiştirdim  bölece civcivi ayak kısmını tamamlamış oldum civciv kısmı 3 yer değiştirme aşamasında ortaya çıkıyor civcivin bitiş  noktasında artırdığımız 6 tane ilmeği tekraradan tutuyoruz. o sıra öle düzü düz  örnek kısmı ise tarif ettiğim şekilde tamamlanmış oldu.modeldede göreceğiniz gibi …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder